FASE 1 : Avaluació
psicopedagògica dels alumnes
DATA: març-abril
2013 HORES: 12
hores
|
Objectius: Realitzar una
avaluació psicopedagògica dels nens.
Destinataris:
Grupet
d’alumnes amb dificultats en l’adquisició del llenguatge, entre altres.
|
ACTIVITATS I CONTINGUTS
|
- Valoració
psicopedagògica: valoració de les capacitats cognitives i valoració
lingüística, tant de la parla com del llenguatge dels alumnes.
- Recull
d’informació que pot oferir l’escola, l’EAP, la família, el CSMIJ, el
CDIAP... sobre les necessitats que presenten els diferents alumnes i com
es desenvolupen en els diferents contextos, tant familiar com escolar.
|
INSTRUMENTS
I/O TÈCNIQUES
|
- Diferents proves d’avaluació psicopedagògica: WISC-IV, K·ABC, T.A.L.E.C., Dibuixos projectius...
- Observació directa dels alumnes.
- Entrevista amb les famílies, amb els alumnes, amb
els mestres.
- Informes: escolars, de l’EAP, del CDIAP, del
CSMIJ...
|
INDICADORS
D’AVALUACIÓ
|
- Es tractarà de
fer una avaluació inicial per conèixer les capacitats cognitives dels
alumnes, valorar el comportament lingüístic d’aquests alumnes i conèixer
altres dificultats associades que puguin presentar.
- Valoraré, amb
l’ajuda de la psicopedagoga, tots els aspectes esmentats, tenint en
compte les diferències individuals de cada alumne i a partir de tota la
informació que pugui recollir i tenir a l’abast.
|
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada